I w tym roku zgodnie z tradycją Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lipinach w Tłusty Czwartek uczniowie mogli bawić się do woli i bezkarnie zajadać tradycyjnymi pączkami. Dyrektor szkoły i nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej dla swoich wychowanków zorganizowały zabawy i tańce przy muzyce. Zabawy przebiegały zgodnie z zasadami reżimu sanitarnego. Już od samego rana do szkoły wchodziły uradowane dziewczyny i uśmiechnięci chłopcy. Wszyscy w przepięknych i kolorowych strojach. Były: królewny, pszczółki, myszki, Indianki oraz żołnierze, strażacy, kotki, sportowcy i policjanci, którzy podczas przerw międzylekcyjnych na szkolnych korytarzach ochoczo bawili się przy ulubionych przebojach. Udowodnili, że nawet w tych innych czasach dzieci mogą się bawić i cieszyć, bo doskonała muzyka i fantastyczna atmosfera sprzyjały dobrej zabawie. Do organizatorek dołączyła się niezawodna Rada Rodziców, która ufundowała dla dzieci tłustoczwartkowe słodkości.

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Lipinach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej szkola.lipiny.edu.pl.

Data publikacji strony internetowej: .

Data ostatniej istotnej aktualizacji: .

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

Wyłączenia

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Niektóre filmy zamieszczane w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Oświadczenie sporządzono dnia: .

Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny.

Badanie dostępności zostało przeprowadzone przez: ITEE.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Wynik analizy (ocena dostępności)

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą kontaktową jest:

Inspektor Ochrony Danych Małgorzata Kollas, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., numer telefonu 533-229-001.

Zastępca Inspektora Ochrony Danych Marek Puś, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., numer telefonu 884 644 007

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury odwoławczej

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.


Dostępność architektoniczna

1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.
Budynek szkoły nie jest w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Brak jest toalet dla osób niepełnosprawnych.
Do szkoły prowadzą dwa wejścia: główne i boczne. Przy wejściu głównym znajduje się podjazd dla wózków dla osób niepełnosprawnych i próg drzwi wejściowych jest dostosowany do przejazdu wózka. Przy drzwiach bocznych tych dostosowań nie ma. Nie ma obszaru kontroli po przekroczeniu drzwi wejściowych.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.
Szerokość korytarzy 2,35 m i 5,75m. Szerokość schodów 1,02 m. Szkoła nie posiada windy.

3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.
Szkoła nie posiada pochylni, platform, informacji głosowych i pętli indukcyjnych.

4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Obok szkoły znajdują się miejsca parkingowe, przy wejściu do budynku głównego.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
Do szkoły można wejść z psem asystującym na teren holu głównego.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć.
W szkole nie ma pętli indukcyjnych, nie ma oznaczeń w alfabecie braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Nie można skorzystać z tłumacza języka migowego.

Aplikacje mobilne

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Lipinach nie udostępnia aplikacji mobilnych.

404 OOPS!

Strona nie została znaleziona

"Uwaga, wyglada na to że strona jakiej szukasz nie została odnaleziona lub została przeniesiona. Sprawdź w menu stronę jakiej szukasz albo przejdź do strony głównej serwisu."

Wróć do strony głównej